O blog começou em 2009 com o registro de uma vida de Au Pair e se tornou referência para outras pessoas viverem a mesma experiência. O blog me trouxe novos amigos e uma série de acontecimentos que dão orgulho demais. Hoje temos aqui um resumo de textos aleatórios sobre qualquer assunto. Boa leitura!

sexta-feira, 5 de novembro de 2010

Outono

O outono é lindo, mas faz uma sujeira absurda. 
As folhas se tornam a diversão da criançada.





Um comentário:

  1. Marcela, I've had some bad insomnia, and something tonight told me to look on your blog for new pictures or videos of the kids. They always make me feel less lonely and less alone. I read what you wrote about my mother. It made me smile and cry at the same time. You were very kind and patient with her and she knew it. I'd love a copy of the picture of the two of you together. It's hard for me to talk about her in person, but I want you to know I appreciate your sentiments for my mom and your love for Ian and Rebecca. Of all their nannies and au pairs, you are my favorite. I'll see in two weeks. Denise

    ResponderExcluir

Deixe seu comentário!

M's